Termin realizacji

TERMIN REALIZACJI = TERMIN WYSYŁKI + TERMIN DOSTAWY

TERMIN WYSYŁKI:

 

Zamówienia realizujemy w przeciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia  a w przypadku zamówienia z formą płatności przedpłata czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

 

 

TERMIN DOSTAWY:

 
POCZTA PRIORYTET - 99% przesyłek doręczanych jest w ciągu 1-3 dni roboczych, od chwili wysyłki. Znaczna część paczek dociera już na 2-gi dzień, zwłaszcza do dużych miast. W większych miastach Poczta doręcza przesyłki również w sobotę! Jeżeli listonosz nie zastanie nikogo w domu zostawi awizo w skrzynce na listy. Niestety, czasami zdarza się, że jakiś nie zbyt rozgarnięty i nie zbyt sumienny listonosz "zapomina" wrzucić awizo do skrzynki lub wychodzi z założenia, że pewnie i tak nikogo nie ma w domu, więc po co w ogóle trudzić się sprawdzaniem. Jeśli więc czas oczekiwania na upragnioną przesyłkę wyda Wam się podejrzanie długi, a status zamówienia wyraźnie wskazuje, że przesyłka powinna już dawno być dostarczona, zalecamy wizytę w lokalnym oddziale Poczty. Przesyłka jest do odebrania w ciągu 14 dni w urzędzie pocztowym, w godzinach pracy.

Uwaga! Przesyłki priorytetowe nadawane są jako listy polecone i w razie potrzeby odbioru przesyłki w placówce poczty proszę pytać właśnie o list polecony na nazwisko odbiorcy.


KURIER DPD - Zwykle przesyłki docierają w ciągu 24h roboczych od wysyłki, Jednak sugerowany termin dostawy to 24-48h robocze. Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 9-18, niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie doręczy ją do Ciebie. Możesz spróbować umówić się z kurierem na dostawę: Po wysłaniu przez nas przesyłki dostaniesz maila od firmy kurierskiej DPD z numerem listu przewozowego.


Jeśli kurier nie zastanie Ciebie w domu, powinien zostawić awizo z kontaktem telefonicznym do siebie.
Na liście przewozowym podajemy numer telefonu do osoby składającej zamówienie - kurier może się z Państwem skontaktować, jednak nie jest to regułą.


Jeśli to możliwe prosimy podawać adres dostawy do pracy (nazwa firmy, imię i nazwisko) lub innego adresu zastępczego, pod którym będzie ktoś dostępny w godzinach dostawy.

WAŻNE: Przy zamówieniach z wybraną formą płatności jako PRZELEW lub kartą kredytową termin dostawy jest liczony od daty otrzymania płatności.

Aby przyspieszyć realizacje zamówienia mogą Państwo przesłać mailem skan bądź tez print screen przelewu. Koniecznie proszę napisać numer zamówienia, którego dotyczy przelew.
 
Czasami zdarza się , że chwilowo brakuje towaru/rozmiaru - w takim wypadku nasz konsultant skontaktuje się z (mailem lub telefonicznie) i ustali dalsze losy zamówienia(zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie)
 
Jeżeli chodzi o produkty "spersonalizowane" (indywidualne) to termin realizacji zamówienia może sie wydłużyć, gdy okaże się, że jakość grafiki nie nadaje sie wydruku.


W takim przypadku nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu rozwiązania problemu.