Gwarancje i reklamacje

GWARANCJA JAKOŚCI

 
Na wszystkie koszulki oferowane w naszym sklepia dajemy 100% gwarancji. Jednak różnie to bywa. W przypadku stwierdzenia tak zwanych wad jakościowych np. nie ten rozmiar, błędny nadruk itp. po prostu odeślij paczkę do nas, a my na nasz koszt dostarczymy Ci "właściwy" produkt. Koniecznie zapoznaj się z poniższymi punktami.

WYMIANY, ZWROTY i REKLAMACJE

 

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot towaru bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Pieniądze zostają zwracane przelewem na podane przez Klienta konto.
  2. Jeśli dokonują Państwo wymiany towaru ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony.
  3. Prosimy dołączyć do przesyłki kwotę 8,00 zł
  4. Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:
    1. nr. zamówienia
    2. informację na jaki towar dokonać wymiany
    3. dane kontaktowe - mail i nr telefonu
  5. Przed wysyłką zwrotną należy poinformować nas o takim zamiarze pisząc na adres: koszulka@koszulka.pl
  6. Możliwość wymiany oraz zwrotu towaru nie dotyczy produktów "spersonalizowanych", indywidualnych wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem.
  7. W przypadku wadliwych towarów lub błędów w zamówieniu, gwarantujemy ich wymianę na towar nieuszkodzony/właściwy, pod warunkiem zgłoszenia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
    1. Zwrócimy poniesione koszt odesłania towaru do nas przelewem na wskazane w przesyłce konto bankowe w terminie max 7 dni roboczych.
    2. Odsyłamy przesyłkę Pocztą Polską przesyłką priorytetową poleconą - na nasz koszt.
  9. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt. Wadliwy towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać do nas pocztą
  10. Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa zamawiający.
  11. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z Naszej winy, lecz z winy osób trzecich, sklep zastrzega sobie 28 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji ( złożenie reklamacji na poczcie, odpowiedź reklamacyjna)