Gwarancje i reklamacje
GWARANCJA JAKOŚCI
Na wszystkie koszulki oferowane w naszym sklepia dajemy 100% gwarancji. Jednak różnie to bywa. W przypadku stwierdzenia tak zwanych wad jakościowych np. nie ten rozmiar, błędny nadruk itp. po prostu odeślij paczkę do nas, a my na nasz koszt dostarczymy Ci "właściwy" produkt. Koniecznie zapoznaj się z poniższymi punktami.
WYMIANY, ZWROTY i REKLAMACJE
- Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot towaru bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Pieniądze zostają zwracane przelewem na podane przez Klienta konto.
- Jeśli dokonują Państwo wymiany towaru ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony.
- Prosimy dołączyć do przesyłki kwotę 8,00 zł
- Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:
- nr. zamówienia
- informację na jaki towar dokonać wymiany
- dane kontaktowe - mail i nr telefonu
- Przed wysyłką zwrotną należy poinformować nas o takim zamiarze pisząc na adres: koszulka@koszulka.pl
- Możliwość wymiany oraz zwrotu towaru nie dotyczy produktów "spersonalizowanych", indywidualnych wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem.
- W przypadku wadliwych towarów lub błędów w zamówieniu, gwarantujemy ich wymianę na towar nieuszkodzony/właściwy, pod warunkiem zgłoszenia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
- Zwrócimy poniesione koszt odesłania towaru do nas przelewem na wskazane w przesyłce konto bankowe w terminie max 7 dni roboczych.
- Odsyłamy przesyłkę Pocztą Polską przesyłką priorytetową poleconą - na nasz koszt.
- Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt. Wadliwy towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać do nas pocztą
- Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa zamawiający.
- W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z Naszej winy, lecz z winy osób trzecich, sklep zastrzega sobie 28 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji ( złożenie reklamacji na poczcie, odpowiedź reklamacyjna)