Pytania i odpowiedzi
1. Czy muszę założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
- Tak, posiadanie konta jest konieczne. Można je założyć szybko i za darmo. Po kliknięciu „złóż zamówienie" należy przejść od razu do wypełniania formularza zamówienia.
Indywidualne konto w sklepie - w naszej intencji ma ułatwić Państwu zakupy w naszym sklepie w przyszłości. Podczas kolejnych zakupów po zalogowaniu się do sklepu nie będą Państwo musieli ponownie podawać swoich danych adresowych, będą one od razu widoczne.
2. Czy przy rejestracji muszę podać numer telefonu?
- Tak, koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu.
3. Czy muszę podać nr telefonu stacjonarnego, czy może być to komórka?
- O ile jest to możliwe prosimy podać numer telefonu komórkowego.
4. Nie pamiętam hasła do sklepu
- Żeby się zalogować podaj adres e-mail oraz hasło utworzone przy rejestracji, a jeżeli go zapomniałeś po prostu kliknij "Zapomniałem hasła", a zostanie Ci wygenerowane nowe i wysłane na twojego e-maila.
5. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
- Tak
6. Jakie są dane do przelewu?
Bank ING
Nr konta: 61 1050 1070 1000 0092 7307 0392
Koszulka.pl M.Makówka
ul. Cieszyńska 194/1,
43-384 Jaworze
7. Co mam wpisać w tytule przelewu?
- W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Numer ten znajduje się w mailu wysyłanym przez nas automatycznie po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
8. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
- Wszystkie produkty w sklepie Koszulka.pl można zamówić płacąc za towar przy odbiorze. Jednak, gdy wartość towaru przekroczy 200 zł, zastrzegamy sobie prawo do telefonicznego albo mailowego potwierdzenia zamówienia, a to z kolei może wydłużyć realizacje zamówienia.
9. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
-Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
Przedpłata na konto, przesyłka priorytetem - 8 zł.
Przedpłata na konto, przesyłka kurierem (DPD) - 12 zł.
Pobranie, przesyłka kurierem - 14 zł.
10. Jak szybko dostanę zamówiony towar?
- Na czas, po jakim przesyłka trafi do Twoich rąk składa się czas przygotowania towaru do wysyłki i czas, jaki jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Ciebie adres. W dniu realizacji zamówienia zostanie wysłany list pocztą elektroniczną o dokonaniu wysyłki zamówionego towaru.
Na to jak szybko dostaną Państwo zamówiony towar składają się zatem dwa czynniki:
TERMIN WYSYŁKI i TERMIN DOSTAWY.
TERMIN WYSYŁKI:
Zamówienia realizujemy w przeciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia a w przypadku zamówienia z formą płatności przedpłata czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
TERMIN DOSTAWY:
POCZTA PRIORYTET - 99% przesyłek doręczanych jest w ciągu 1-3 dni roboczych, od chwili wysyłki. Znaczna część paczek dociera już na 2-gi dzień, zwłaszcza do dużych miast. W większych miastach Poczta doręcza przesyłki również w sobotę! Jeżeli listonosz nie zastanie nikogo w domu zostawi awizo w skrzynce na listy. Niestety, czasami zdarza się, że jakiś nie zbyt rozgarnięty i nie zbyt sumienny listonosz "zapomina" wrzucić awizo do skrzynki lub wychodzi z założenia, że pewnie i tak nikogo nie ma w domu, więc po co w ogóle trudzić się sprawdzaniem. Jeśli więc czas oczekiwania na upragnioną przesyłkę wyda Wam się podejrzanie długi, a status zamówienia wyraźnie wskazuje, że przesyłka powinna już dawno być dostarczona, zalecamy wizytę w lokalnym oddziale Poczty. Przesyłka jest do odebrania w ciągu 14 dni w urzędzie pocztowym, w godzinach pracy.
Uwaga! Przesyłki priorytetowe nadawane są jako listy polecone i w razie potrzeby odbioru przesyłki w placówce poczty proszę pytać właśnie o list polecony na nazwisko odbiorcy.
KURIER DPD - Zwykle przesyłki docierają w ciągu 24h roboczych od wysyłki, Jednak sugerowany termin dostawy to 24-48h ( z wyjątkiem weekendów i świąt).
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 9-18, niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie doręczy ją do Ciebie. Możesz spróbować umówić się z kurierem na dostawę. Na prośbę Klienta wysyłamy mailem numer listu przewozowego i oraz numer infolinii firmy kurierskiej - Zadzwoń i poproś o kontakt do kuriera doręczającego Twoją przesyłkę. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu, powinien zostawić awizo z kontaktem telefonicznym do siebie. Na liście przewozowym podajemy numer telefonu do osoby składającej zamówienie - kurier może się z Państwem skontaktować, jednak nie jest to regułą.
Jeśli to możliwe prosimy podawać adres dostawy do pracy (nazwa firmy imię i nazwisko) lub innego adresu zastępczego, pod którym będzie ktoś dostępny w godzinach dostawy.
WAŻNE: Przy zamówieniach z wybraną formą płatności jako PRZELEW lub kartą kredytową termin dostawy jest liczony od daty otrzymania płatności. Aby przyspieszyć realizacje zamówienia mogą Państwo przesłać mailem skan bądź tez print screen przelewu po jego dokonaniu. Koniecznie proszę napisać numer zamówienia, którego dotyczy przelew.
Czasami zdarza się, że chwilowo brakuje towaru/rozmiaru - w takim wypadku nasz konsultant skontaktuje się (mailem lub telefonicznie) i ustali dalsze przebieg zamówienia(zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie)
Jeżeli chodzi o produkty "spersonalizowane" (indywidualne) to termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, gdy okaże się, że jakość grafiki nie nadaje się wydruku. W takim przypadku nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu rozwiązania problemu.
11. Co zrobić, jeśli przesyłka nie dotarła po kilku dniach od czasu dokonania wysyłki?
- Jeżeli przesyłka (list polecony) była obsługiwana przez Poczte Polską i nie została doręczona w przeciągu kilku dni od momentu wysłania przez nas informacji o jej nadaniu proszę udać się do odziału Poczty w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Niestety nie mamy wpływu na obsługę Poczty a zwłaszcza jej powszechnie szanowanych pracowników-listonoszy, którym zdarza się czasami nie zostawić awizo. Najczęściej przesyłka nie dostarczona przez listonosza znajduję się cały czas na poczcie.
W przypadku gdy przesyłka obsługiwana była przez firmę kurierską i nie została dostarczona w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania prosimy o kontakt.
12. Czy jest możliwość wysyłki za granice Polski?
- Tak, sklep Koszulka.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia można zapłacić tylko przelewem. Zamówienia zagraniczne są realizowane indywidualnie. Koszt przesyłki i warunki dostawy towarów podamy po mailowym skontaktowaniu się z naszą firmą.
13. Czy zamawiając więcej niż jeden produkt płace za wysyłkę każdego z nich z osobna?
- Koszt dostawy nie zależy od ilości zamawianego towaru.
14. Jaki jest koszt wysyłki?
Przedpłata na konto, przesyłka priorytetem - 8 zł.
Przedpłata na konto, przesyłka kurierem (DPD) - 12 zł.
Pobranie, przesyłka kurierem - 14 zł.
15. Czy można odebrać towar osobiście nie płacąc za wysyłkę?
- Tak, istnieje taka możliwość. Przed przyjazdem prosimy jednak o wcześniejszą informację, że taka forma odbioru towaru Państwa interesuję.
16. Jakiej jakości są koszulki?
- Zawsze można powiedzieć, że jakość to pojęcie względne ale fakty mówią same za siebie: odkąd robimy koszulki ani razu nie otrzymaliśmy zwrotu towaru z powodu niesatysfakcjonującej jakości. Wybieramy dla Was wyłącznie najlepsze marki ubrań. Drukujemy na koszulkach renomowanych firm takich jak Fruit of the Loom, Jerzees czy Stedman.
W związku z szeroką gamą T-shirtów i innych rzeczy polecamy zapoznanie się ze szczegółowymi opisami poszczególnych produktów.
17. Co to jest gramatura koszulek?
- Gramatura w największym skrócie to waga materiału na metr kwadratowy. Inaczej mówiąc koszulka o gramaturze 200 gram to koszulka wykonana z materiału o takiej właśnie wadze na 1 metr kwadratowy. Czym większa zatem gramatura tym lepszej jakości jest koszulka.
18. Jakiej wielkości są koszulki?
- W naszej ofercie mamy kilka rodzajów koszulek renomowanych firm takich jak Fruit of the Loom, Jerzees czy Stedman. Rozmiary tych koszulek bywają jednak różne i najlepszym sposobem uniknięcia zakupu towaru, który będzie za duży bądź za mały jest dokładne sprawdzenie ich gabarytów. Szczegółowa tabela a także zdjęcia przedstawiające modeli w różnych rozmiarach koszulek i bluz znajdziesz tutaj. (link)
19. Z czego wykonany jest nadruk?
- Większa cześć nadruków na koszulkach już gotowych wykonana jest metodą sitodruku tzn. przy pomocy szablonów sitodrukarskich zwanych potocznie sitami. Sitodruk to najpowszechniej stosowana technika drukowania tkanin.
Koszulki i bluzy wykonywane na indywidualne, jednostkowe zamówienia klientów wykonywane są w zależności od wzoru metodą termotransferu za pomocą specjalnych foli albo druku cyfrowego. Napisy oraz nadruki jedno i dwukolorowe („niezlewające się" tzn. bez przejść tonalnych) wykonywane są termotransferem (wgrzewanie w tkaninę specjalnych folii). Technika ta jest bardzo trwała i nawet po kilkudziesięciu praniach nie widać żadnych objawów zużycia. Nadruki wielokolorowe i zdjęcia wykonywane są drukiem cyfrowym. Wzór drukowany jest na specjalnej foli a następnie wycinany i wgrzewany w materiał. Trwałość nadruku jest duża aczkolwiek po kilkunastu praniach czasami można dostrzec lekkie wyblaknięcie kolorów.
Nadruki na gadżetach (kubki, puzzle, podkładki pod mysz, torby itd.) wykonujemy sublimacją. Sublimacja to nowoczesna technika wykonywania nadruków, w której wykorzystuje się drukarkę atramentową ze specjalnym tuszem oraz prasę transferową do przenoszenia grafik w docelowe podłoże.
Dbamy, aby oferowany przez nas towar był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania Klientów.
20. Czy mogę zamówić produkt z własnym nadrukiem?
- Naturalnie, wykonujemy takie zamówienia już od jednej sztuki. Jeżeli jest to grafika bądź zdjęcie proszę pamiętać by było ono jak najlepszej jakości. Ciężko jest niestety dokładnie określić jakimi parametrami miała by się taka grafika czy zdjęcie charakteryzować. Wszystko zależy od kilku czynników, które zmieniają się w zależności od konkretnego zamówienia np. na jakim produkcie ma być umieszczona grafika czy zdjęcie ( kubek, podkładka pod mysz, koszulka itd.) jaka ma być jej wielkość, w jakim formacie zapisany jest plik. Dodatkowo, jeżeli chodzi o grafikę ważne są takie czynniki jak liczba kolorów, jakie się na nią składają oraz ilość i wielkość szczegółów występujących w danej grafice. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, co do jakości własnego projektu czy zdjęcia zawsze możesz przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu i zapytać o możliwość wydrukowania danej grafiki lub zdjęcia. W tym celu należy przesłać plik na adres mailowymieszko@koszulka.pl wraz z zapytaniem o możliwość wydruku danej pozycji.
21. Czy są państwo w stanie pozbyć się tła znajdującego się na grafice?
- Tak, jeżeli grafika jest dobrej jakości i widać wyraźny zarys pomiędzy grafiką a tłem (obrazek nie zlewa się z tłem, widać pomiędzy nimi wyraźną granicę)
22. Jakiej jakości musi być plik, aby wydrukować go na koszulce?
-Jeżeli jest to grafika bądź zdjęcie proszę pamiętać by było ono jak najlepszej jakości. Ciężko jest niestety dokładnie określić jakimi parametrami miała by się taka grafika czy zdjęcie charakteryzować. Wszystko zależy od paru czynników, które zmieniają się w zależności od konkretnego zamówienia np.: na jakim produkcie ma być umieszczona grafika czy zdjęcie (kubek, podkładka pod mysz, koszulka itd.) jaka ma być jej wielkość, w jakim formacie zapisany jest plik.
Dodatkowo, jeżeli chodzi o grafikę ważne są takie czynniki jak liczba kolorów jakie sie na nią składają oraz ilość i wielkość szczegółów występujących w danej grafice.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, co do jakości własnego projektu czy zdjęcia, zawsze możesz przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu i zapytać o możliwość wydrukowania danej grafiki lub zdjęcia. W tym celu należy przesłać plik na adres mailowy mieszko@koszulka.pl wraz z zapytaniem o możliwość wydruku danej pozycji. Należy pamiętać, aby podać następujące informacje: na czym chcesz wydrukować(kubek, podkładka pod mysz, koszulka) jakiej ma być wielkości i jaka ma być ilość zamówienia danego produktu.
23. Czy nadruk na koszulce, kubku czy jakimkolwiek innym produkcie zamówionym z waszego asortymentu będzie identyczny z kolorem mojej grafiki widzianej na monitorze?
- Kolor danej grafiki może zmienić się wraz z ze zmianą monitora, na której ta grafika jest oglądana. W związku z tym, analogicznie, kolory nadruku mogą nieznacznie różnić się od tych występujących na ekranie komputera.
24. Jak prać koszulki z nadrukiem?
Aby koszulka nie straciła nic ze swojej świetności zastosuj się do poniższych wskazówek:
- nie prać ręcznie
- prać na lewej stronie w temperaturze max. 40 stopni Celsjusza.
- nie używać wybielacza
- nie czyścić chemicznie i nie chlorować
- nie suszyć w suszarce bębnowej.
25. Jak prasować koszulki z nadrukiem?
- Nastaw temperaturę żelazka na 150 stopni(znaczek żelazka z dwoma kropkami) i pamiętaj, koszulki z nadrukiem prasuj zawsze na lewej stronie najlepiej przez szmatkę.
26. Czy można wymienić towar na inny?
- Tak, ale możliwość wymiany towaru nie dotyczy produktów „spersonalizowanych", indywidualnych wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem.
27. Czy można zwrócić zamówiony towar?
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku "O ochronie praw konsumentów", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni bez podania przyczyny od daty odebrania przesyłki.
- Prawo zwrotu towaru nie dotyczy produktów „spersonalizowanych", indywidualnych wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem.
28. Kto pokrywa koszty transportu przy wymianie koszulki na inną?
- Jeśli dokonują Państwo wymiany towaru ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony.
Prosimy dołączyć do przesyłki kwotę 8,00 zł
Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:
1) nr. zamówienia
2) informację na jaki towar dokonać wymiany
3) dane kontaktowe - mail i nr telefonu
Prawo wymiany towaru nie dotyczy koszulek „spersonalizowanych" (indywidualnych) wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem. Sklep dokonuje wymiany jedynie towarów nieużywanych, nienoszonych.
29. Kto pokrywa koszty transportu przy reklamacji?
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
a) Zwrócimy poniesione koszt odesłania towaru do nas przelewem na wskazane w przesyłce konto bankowe w terminie max 7 dni roboczych.
b) Odsyłamy przesyłkę Pocztą Polską przesyłką priorytetową poleconą - na nasz koszt.
Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą rozpatrywane.
Wszelkie koszty występujące w takich sprawach, w tym m.in koszt odesłania reklamowanego towaru z powrotem zamawiającego - pokrywa zamawiający.
30. Czy możliwe jest anulowanie bądź zmiana zamówienia?
- Jest taka możliwość o ile produkt nie został już wykonany i przekazany do wysyłki.
31. Czy ceny zawierają podatek VAT?
- Tak, wszystkie ceny produktów sprzedawanych w naszym sklepie zawierają podatek VAT 23%.
32. Czy dostane paragon lub fakturę?
- Do każdego zamówienia wysyłamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy również fakturę.